نتفلیکس راهی برای بدتر شدن تبلیغات با استفاده از هوش مصنوعی فهمیده است

[ad_1] نتفلیکس تبلیغات تولید شده توسط AI را در آغوش می گیرد ، خواه آن را دوست داشته باشیم یا نه. سرویس پخش در سال ۲۰۲۶ تبلیغات تولید شده توسط AI را انجام می دهد که در وسط یک نمایش یا هر زمان که کاربران برای برنامه های پشتیبانی شده از آن مکث می کنند
[ad_1]
نتفلیکس تبلیغات تولید شده توسط AI را در آغوش می گیرد ، خواه آن را دوست داشته باشیم یا نه. سرویس پخش در سال ۲۰۲۶ تبلیغات تولید شده توسط AI را انجام می دهد که در وسط یک نمایش یا هر زمان که کاربران برای برنامه های پشتیبانی شده از آن مکث می کنند ، بازی خواهد کرد. امی راینهارد ، رئیس تبلیغات این شرکت ، در طول رویداد مقدماتی Netflix برای تبلیغ کنندگان خود ، ویژگی آینده را برای تبلیغات تعاملی و مکث که از AI تولیدی برای محتوای سفارشی استفاده می کند ، نشان داد.
ما از زمان شروع داستان اصلی Netflix از ارسال دی وی دی های DVD ها و انتقال به یک سرویس پخش بدون آگهی ، مسیری طولانی را طی کرده ایم. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مانند نقل قول معروف هاروی دنت از آن احساس می شود شوالیه تاریک در مورد زندگی به اندازه کافی طولانی برای تبدیل شدن به شرور برای Netflix صادق است. طول عمر سرویس جریان در صنعت را می توان به سازش سازش ، مانند تبلیغات ، که از جلال اولیه آن دور می شود ، نسبت داد. در یک چرخش شاعرانه ، شوالیه تاریک سه گانه در تاریخ ۱ آوریل به کتابخانه Netflix اضافه شد.
این اولین بار نخواهد بود که Netflix با AI دست و پنجه نرم کرد. ماه گذشته ، Netflix ویژگی جستجوی جدیدی را به کاربران منطقه ای ارائه داد که از OpenAI برای یافتن چیزی برای تماشای استفاده می کند. با نگاهی به تبلیغات تولید شده توسط AI در سال ۲۰۲۶ ، به احتمال زیاد این شرکت در یافتن راه های جدید برای تولید درآمد کند خواهد شد.
راینهارد در طول رویداد Netflix گفت: “بنابراین اگر شما از امروز چیزی را از بین ببرید ، امیدوارم که این چنین باشد: پایه و اساس تجارت تبلیغات ما وجود دارد.” “و به جلو ، سرعت پیشرفت حتی سریعتر خواهد بود.”
عصر طلایی تماشای یک فصل کامل از یک نمایش Netflix بدون تبلیغات می تواند یک خاطره طولانی فراموش شده باشد. سال آینده ، اگر نتفلیکس شما را با یک بیکوناتور وسوسه کند ، در حالی که تماشا می کنید که مردم در اثر عواقب کشنده تسلیم می شوند بازی های ماهی مرکببشر اگر این تغییر نهایی به اشتراک گذاری Netflix خود فکر کرده است ، همیشه می توانید آن را لغو کنید یا به طرز فجیعی آن را به برنامه های استاندارد یا حق بیمه ارتقا دهید تا از تبلیغات جلوگیری کنید. فراموش نکنید ، Netflix به طور پیوسته هزینه های اشتراک را برای برنامه های بدون تبلیغ خود افزایش داده است ، که می تواند کاربران بیشتری را به سمت برنامه استاندارد با تبلیغات به عنوان در دسترس ترین گزینه سوق دهد.
[ad_2]
منبع:engadget
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰