هیئت نظارت می گوید متا به اندازه کافی برای مبارزه با کلاهبرداری های Deepfake Celeb کار نمی کند

[ad_1] کلاهبرداری هایی که با استفاده از افراد مشهور از افراد مشهور هوش مصنوعی ، در طی دو سال گذشته به یک موضوع برجسته برای متا تبدیل شده اند. اکنون ، هیئت نظارت بر آن وزن داشته است و به نظر می رسد آنچه منتقدین دیگر گفته اند تأیید کرده است: متا برای اجرای قوانین
[ad_1]
کلاهبرداری هایی که با استفاده از افراد مشهور از افراد مشهور هوش مصنوعی ، در طی دو سال گذشته به یک موضوع برجسته برای متا تبدیل شده اند. اکنون ، هیئت نظارت بر آن وزن داشته است و به نظر می رسد آنچه منتقدین دیگر گفته اند تأیید کرده است: متا برای اجرای قوانین خود به اندازه کافی کار نمی کند و باعث می شود که کلاهبرداران بتوانند با این طرح ها دور شوند.
هیئت مدیره در آخرین تصمیم خود نوشت: “متا به احتمال زیاد مقادیر قابل توجهی از محتوای کلاهبرداری را بر روی سیستم عامل های خود فراهم می کند تا از افزایش بالقوه زیر مجموعه کوچکی از تأییدیه های مشهور واقعی جلوگیری کند.” “داوران در مقیاس مجاز به اجرای این ممنوعیت محتوا نیستند که یک شخصیت جعلی را ایجاد می کند یا وانمود می کند که یک شخص مشهور برای کلاهبرداری یا کلاهبرداری است.”
این نتیجه گیری در نتیجه یک مورد شامل یک آگهی برای یک بازی آنلاین به سبک کازینو به نام Plinko بود که از یک فیلم MI-Manipted of Ronaldo Nazário ، یک بازیکن بازنشسته فوتبال برزیل استفاده کرد. این تبلیغ که طبق گفته هیئت مدیره علائم آشکار جعلی بودن را نشان می داد ، حتی پس از گزارش بیش از ۵۰ بار به عنوان کلاهبرداری توسط متا حذف نشد. متا بعداً تبلیغ را حذف کرد ، اما پست اصلی فیس بوک در پشت آن نبود تا اینکه هیئت نظارت موافقت کرد که پرونده را بررسی کند. بیش از ۶۰۰۰۰۰ بار مشاهده شد.
هیئت مدیره می گوید که این پرونده نقص های اساسی را در نحوه نزدیک شدن متا به اعتدال محتوا برای کلاهبرداری های گزارش شده مربوط به افراد مشهور و چهره های عمومی برجسته می کند. هیئت مدیره می گوید که متا به اعضای خود گفت که “این سیاست را فقط در مورد تشدید اعمال می کند تا اطمینان حاصل شود که شخص در محتوا در واقع محصول را تأیید نمی کند” و “تفسیر داوران فردی از آنچه” شخصیت جعلی “را می تواند در مناطق متفاوت باشد و ناسازگاری هایی را در اجرای انجام دهد”. نتیجه ، براساس هیئت نظارت ، این است که احتمالاً مقدار قابل توجهی از محتوای کلاهبرداری در شکاف ها در حال لغزش است.
هیئت مدیره در توصیه خود به متا ، از این شرکت خواسته است که این شرکت باید دستورالعمل های داخلی خود را به روز کند ، به داوران محتوا توانمند کند تا چنین کلاهبرداری ها را شناسایی کنند و آنها را بر روی “شاخص ها” از محتوای مدیریت AI آموزش دهند. در بیانیه ای ، سخنگوی متا گفت: “بسیاری از ادعاهای هیئت مدیره به سادگی نادرست هستند” و به آزمایشی اشاره کردند که سال گذشته آغاز شد و از فناوری تشخیص چهره برای مبارزه با کلاهبرداری های “celeb-bait” استفاده می کند.
سخنگوی سخنگوی گفت: “کلاهبرداری ها در سالهای اخیر در مقیاس و پیچیدگی رشد کرده اند که توسط شبکه های جنایی بی رحمانه بی رحمانه است.” “از آنجا که این فعالیت پایدار و پیشرفته تر شده است ، بنابراین تلاش های ما برای مقابله با آن انجام شده است. ما در حال آزمایش استفاده از فناوری تشخیص چهره ، اجرای تهاجمی در برابر کلاهبرداری ها و توانمندسازی افراد برای محافظت از خود از طریق ابزارهای ایمنی مختلف در زمینه های ایمنی و هشدارها هستیم. در حالی که ما از دیدگاه های هیئت نظارت در این مورد قدردانی می کنیم ، بسیاری از ادعاهای هیئت مدیره به طور کامل پاسخ می دهیم و ما به طور کامل پاسخ می دهیم و ما به طور کامل پاسخ می دهیم.
کلاهبرداری ها با استفاده از Deepfakes AI افراد مشهور به یک مشکل اساسی برای متا تبدیل شده است زیرا AI Tech ارزان تر و راحت تر می شود. در اوایل سال جاری ، من گزارش دادم که ده ها صفحه در حال اجرای تبلیغات بودند که شامل عمیق شخصیت های الون مسک و فاکس نیوز بود که مکمل هایی را که ادعا می کردند دیابت را درمان می کردند ، ترویج می کردند. برخی از این صفحات بارها و بارها صدها نسخه از این تبلیغات را با عواقب به ظاهر اندکی اجرا کردند. متا بعد از گزارش من برخی از صفحات را غیرفعال کرد ، اما تبلیغات کلاهبرداری مشابه در فیس بوک تا به امروز ادامه دارد. جیمی لی کورتیس بازیگر نقش اول زن نیز اخیراً به دلیل عدم حذف یک تبلیغ در فیس بوک عمیق که وی را نشان می داد ، به طور علنی مارک زاکربرگ را مورد ضرب و شتم قرار داد (متا پس از پست های عمومی وی تبلیغ را حذف کرد).
هیئت نظارت به همین ترتیب مقیاس مشکل را در این مورد برجسته کرد و خاطرنشان کرد که هزاران تبلیغات ویدیویی را که برنامه Plinko را در کتابخانه تبلیغات متا تبلیغ می کند ، نشان داد. در این گزارش آمده است که چندین مورد از این Deepfakes AI ، از جمله تبلیغاتی که شامل یک ستاره دیگر فوتبال برزیل ، کریستیانو رونالدو و مدیر عامل خود متا مارک زاکربرگ است.
هیئت نظارت تنها گروهی نیست که زنگ هشدار را در مورد کلاهبرداری در سیستم عامل های متا مطرح کرده است. ژورنال وال استریت به تازگی گزارش شده است که متا “تقریبا نیمی از کل کلاهبرداری های گزارش شده در مورد Zelle را برای تعقیب JPMorgan بین تابستان های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴” و “تنظیم کننده های انگلیس و استرالیا ، سطح مشابهی از کلاهبرداری ها را که بر روی سیستم عامل های متا سرچشمه گرفته اند ، به خود اختصاص داده است.” در این مقاله آمده است که متا “تمایلی” برای اضافه کردن اصطکاک به روند خرید خود ندارد و این شرکت در ممنوعیت تبلیغ کنندگان ، حتی کسانی که سابقه انجام کلاهبرداری دارند ، “تعقیب” می کند.
اگر در این مقاله چیزی را از طریق پیوند خریداری کنید ، ممکن است کمیسیون کسب کنیم.
[ad_2]
منبع:engadget
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰