تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:08
212 بازدید
کد خبر : 181850

توجه به زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون است

توجه به زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون است

ایسنا/اصفهان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: توجه به زیرساخت‌ها، مباحث عمومی و تخصصی، استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل انسانی و امکانات فضایی موجود در استان، در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد. علیرضا قاری قرآن امروز (یکشنبه- ۲۶ بهمن ماه) پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد:

توجه به زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون است

ایسنا/اصفهان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: توجه به زیرساخت‌ها، مباحث عمومی و تخصصی، استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل انسانی و امکانات فضایی موجود در استان، در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد.

علیرضا قاری قرآن امروز (یکشنبه- ۲۶ بهمن ماه) پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان اصفهان، اظهار کرد: در هر ارگانی زیرساخت ها حرف اول را می زند، بنابراین تلاش می کنیم با توسعه و تقویت زیرساخت های بدمینتون استان اصفهان و تدوین برنامه هایی برای بخش های عمومی و تخصصی در مسیر رشد و توسعه بدمینتون گام های مؤثری برداریم.

وی افزود: با توجه به فضاهای خوبی که بسیاری از ارگان ها از جمله شهرداری ها و آموزش و پرورش دارند و همچنین، با هم افزایی و همسویی آنها، می توانیم جمعیت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم و برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

توجه به ظرفیت بانوان و شهرستانها

به گزارش ایسنا، در ادامه، نرگس قدوسی، معاون ورزش بانوان استان اصفهان نیز گفت: استان اصفهان همواره بانوان قهرمان در رده های مختلف سنی داشته و امیدواریم ریاست جدید هیئت، با توجه به پتانسیل بانوان در بخش های داوری، مربیگری و همچنین قهرمانی و استعدادیابی، زمینه رشد و قدرت نمایی آنها را فراهم کند.

وی افزود: شهرستان های استان نیز از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند که با توجه به این ظرفیت ها و با برنامه ریزی، می توان این توان بالقوه را بالفعل کرد تا استان و کشور از آنها استفاده کنند و شاهد بروز استعدادهای جدیدی از بدمینتون استان در تیم های ملی باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.