تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 16:17
208 بازدید
کد خبر : 208783

آکادمی اسکار واحد تولید و فناوری جدید تأسیس می کند

آکادمی اسکار واحد تولید و فناوری جدید تأسیس می کند

  لس آنجلس، کالیفرنیا – شورای حکام (اسکار) آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک امروز ایجاد شعبه تولید و فناوری را اعلام کرد که شامل تقریباً ۴۰۰ نفر است که قبلاً به عنوان اعضای کل طبقه بندی شده بودند. شعبه جدید نماینده اعضایی است که در پست های فنی و تولید کلیدی در تمام مراحل

 

لس آنجلس، کالیفرنیا – شورای حکام (اسکار) آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک امروز ایجاد شعبه تولید و فناوری را اعلام کرد که شامل تقریباً ۴۰۰ نفر است که قبلاً به عنوان اعضای کل طبقه بندی شده بودند. شعبه جدید نماینده اعضایی است که در پست های فنی و تولید کلیدی در تمام مراحل فیلمسازی، از قبل تا پس از تولید، کار می کنند.

اعضای شعبه شامل افسران ارشد فناوری، روسای ارشد بخش فناوری و خدمات خلاقانه و متخصصان حفظ و مرمت هستند. علاوه بر این، نقش‌های معتبر تولید، از جمله هماهنگ‌کننده بدلکاری، ناظر فیلمنامه، طراح رقص، سرپرست موسیقی، رنگ‌نوازان، تهیه‌کنندگان خط و تولیدکنندگان وابسته، بخشی از این شعبه خواهند بود.

 

شرایط عضویت آکادمی که برای دعوت به شعبه تولید و فناوری در نظر گرفته می شود را می توانید در اینجا بیابید.

شعبه تولید و فناوری، آکادمی را به ۱۸ شعبه می رساند که همه جنبه های صنعت فیلم را نشان می دهد. یک عضو شعبه برای سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ به عضویت شورای حکام انتخاب خواهد شد.

 

جدیدترین شعبه آکادمی که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، کارگردانان بازیگری بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.