تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:50
274 بازدید
کد خبر : 208917

بررسی هواوی FreeClip

بررسی هواوی FreeClip

به گزارش نمایان و به نقل از گسمارنا هواوی از ایرفون بی سیم واقعی FreeClip با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد. پس از گذراندن چند هفته با یک جفت، اکنون آماده هستیم تا با شما در میان بگذاریم که آنها واقعاً چقدر خوب کار می کنند. بررسی هواوی FreeClip طراحی Freeclip گوش باز است و

Huawei FreeClip review

به گزارش نمایان و به نقل از گسمارنا هواوی از ایرفون بی سیم واقعی FreeClip با طراحی منحصر به فرد رونمایی کرد. پس از گذراندن چند هفته با یک جفت، اکنون آماده هستیم تا با شما در میان بگذاریم که آنها واقعاً چقدر خوب کار می کنند.

بررسی هواوی FreeClip
طراحی Freeclip گوش باز است و در حالی که شبیه یک پوشیدنی رسانای استخوانی به نظر می رسد، در واقع صدایی را به سمت کانال گوش پخش می کند در حالی که آزادانه در اطراف مارپیچ گوش قرار می گیرد.

طرح
رنگ نوع ما مشکی است و آنها در جعبه ای ارسال می شوند که بیرون خاکستری روشن مات و در داخل خاکستری تیره است. این هدفون در واقع مشکی است، اما سطح آنها منعکس کننده است، به این معنی که رنگ آن چندان برجسته نیست.

این کیس دارای یک چراغ LED در بیرون برای نشان دادن ظرفیت باتری است، با سه حالت سبز برای بیش از ۷۵٪، زرد بین ۲۵٪ تا ۷۵٪، و قرمز کمتر از ۲۵٪. یک دکمه در سمت راست برای جفت شدن وجود دارد و جوانه ها داخل آن قرار می گیرند.

بررسی هواوی FreeClip
FreeClip اولین پوشیدنی صوتی گوش باز است که بین هدفون چپ و راست تفاوتی قائل نمی شود. این کلیپ ها می خوانند که از کدام طرف قضیه بیرون می آیند و اینگونه تطبیق می دهند. به عنوان مثال، یکی از جوانه هایی که در سمت راست کیس قرار دارد، کانال مناسب خواهد بود.

با این حال، اگر گوش‌ها را بدون بازگرداندن جوانه‌ها در قاب عوض کنید، دوباره تنظیم نمی‌شوند و کانال‌ها معکوس می‌شوند. پیچیده به نظر می رسد، اما در عمل ما هیچ مشکلی پیدا نکردیم – به ندرت، لازم است جوانه ها را جدا کنید، آنها را در کف دست خود نگه دارید و سپس آنها را به طور تصادفی برگردانید.

بررسی هواوی FreeClip
ما از فعل “clip” استفاده می کنیم، اگرچه حقیقت این است که هیچ قطع واقعی وجود ندارد. جوانه ها به سادگی روی گوش می مانند. مدتی طول می کشد تا به قرار دادن آنها به درستی عادت کنید، اما پس از تلاش دوم یا سوم، این روند به طور طبیعی انجام می شود. ما فقط آنها را در کنار C-bridge گرفتیم، Comfort Bean را پشت گوش قرار دادیم و توپ آکوستیک به طور طبیعی رو به کانال گوش است.

هوآوی اعلام کرد که طراحی مناسب را بر اساس مطالعه بیش از ۱۰۰۰۰ شکل مختلف گوش انسان در آزمایشگاه های هواوی خود بنا کرده است. هدف این بود که جوانه‌ها با گوش‌های هر کسی تناسب داشته باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.