تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 13:15
131 بازدید
کد خبر : 208890

طبق شایعات، شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در ۲۷ اکتبر رونمایی خواهند شد.

طبق شایعات، شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در ۲۷ اکتبر رونمایی خواهند شد.

به گزارش نمایان و به نقل از گسمارنا  کوالکام قرار است جدیدترین و بهترین چیپست پرچمدار خود یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را زودتر از سال های گذشته امسال معرفی کند. رویداد سالانه آن در هاوایی در سال ۲۰۲۳ بین ۲۴ تا ۲۶ اکتبر برگزار می شود. یک شایعه جدید از چین ادعا می کند

Xiaomi 13 Pro (left) and Xiaomi 13 (right)

به گزارش نمایان و به نقل از گسمارنا  کوالکام قرار است جدیدترین و بهترین چیپست پرچمدار خود یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را زودتر از سال های گذشته امسال معرفی کند. رویداد سالانه آن در هاوایی در سال ۲۰۲۳ بین ۲۴ تا ۲۶ اکتبر برگزار می شود.

یک شایعه جدید از چین ادعا می کند که شیائومی قطعاً می خواهد اولین سازنده گوشی باشد که دستگاه های جدیدی را با استفاده از چیپ ست جدید معرفی می کند و برای اطمینان از اولین بودن آن، این کار را در ۲۷ اکتبر، یک روز پس از پایان اجلاس اسنپدراگون کوالکام انجام خواهد داد. این اعلامیه مربوط به گوشی های پرچمدار شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو خواهد بود، جانشینان شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو که در دسامبر ۲۰۲۲ رسمی شدند.

ظاهراً دستگاه‌های شیائومی ۱۴ با طراحی جدید، دوربین‌های تنظیم‌شده توسط لایکا با سه فاصله کانونی مختلف و با رابط کاربری MIUI 15 مبتنی بر اندروید ۱۴ وارد بازار خواهند شد. معتقد. هر دو مدل قبلاً توسط مقامات مربوطه برای فروش در چین تأیید شده اند و همچنین می توان انتظار ارتقاء از نظر صفحه نمایش، قابلیت های دوربین، شارژ سریع، ظرفیت باتری و موتور لرزش را داشت. تولید انبوه این دو ظاهراً از قبل شروع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.