تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 17:12
141 بازدید
کد خبر : 208798

هرکس مومنی را در عید غدیر اطعام کند انگار ۱۲۴ هزار پیامبر را اطعام کرده است/ امروز برخی در گچساران حتی نمی‌توانند خانه اجاره کنند

هرکس مومنی را در عید غدیر اطعام کند انگار ۱۲۴ هزار پیامبر را اطعام کرده است/ امروز برخی در گچساران حتی نمی‌توانند خانه اجاره کنند

به گزارش ایلنا از یاسوج، “شیخ علیرضا صفایی” با ادامه انتقاد از اجرایی نشدن لایحه عفاف و حجاب، اظهار داشت: عده‌ای این روزها به دستور خدا عمل نمی‌کنند، سئوال ما این است که چرا مسئولان، مجلس و قوه قضاییه به میدان نمی‌آیند؟ وی با بیان اینکه فردا روزی هم می‌گویند روحانیت فریاد نمی‌کشد و حوزه‌های علمیه لال

هرکس مومنی را در عید غدیر اطعام کند انگار ۱۲۴ هزار پیامبر را اطعام کرده است/ امروز برخی در گچساران حتی نمی‌توانند خانه اجاره کنند

به گزارش ایلنا از یاسوج، “شیخ علیرضا صفایی” با ادامه انتقاد از اجرایی نشدن لایحه عفاف و حجاب، اظهار داشت: عده‌ای این روزها به دستور خدا عمل نمی‌کنند، سئوال ما این است که چرا مسئولان، مجلس و قوه قضاییه به میدان نمی‌آیند؟

وی با بیان اینکه فردا روزی هم می‌گویند روحانیت فریاد نمی‌کشد و حوزه‌های علمیه لال شده‌اند و ساکت هستند، اما گوش کدام مسئول و مجلسی شنوا است؟ خاطرنشان کرد: چرا این لایحه عفاف و حجاب بیرون نمی‌آید؟ چرا مجلس کاری به این لایحه ندارد و هنوز خیلی‌ها در خیابان‌ها هنجار شکنی و به زنان چادری جسارت می‌کنند.

امام جمعه موقت گچساران گفت: اگر امروز فریاد نکشیم، زنان چادری جرأت بیرون رفتن از خانه را ندارند، آقایان، این لایحه عفاف و حجاب باید زودتر اجرایی شود و مورد پسند مؤمنین و امام زمان (عج) باشد.

صفایی با تاکید براینکه توقع می‌رود مسئولان سریع‌تر نسبت به مسئله حجاب و عفاف تصمیم بگیرند، یادآورشد: ترویج بی‌حجابی نقشه شوم استکبار و غرب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعیاد قربان و غدیر اشاره و ادامه داد: هر کسی برای عید غدیر، مؤمنی را اطعام کند مثل این است که ۱۲۴ هزار پیامبر را اطعام کرده است.

خطیب جمعه گچساران به افزایش سرسام آور قیمت‌ها در این شهرستان هم انتقاد و اظهار داشت: برخی اجناس و اقلام در این شهرستان بطور روزانه با افزایش قیمت مواجه هستند و واقعاً این مسئله به مردم فشار می‌آورد.

صفایی گفت: از سویی برخی شهروندان هم بیان کرده‌اند که اخذ مالیات روز به‌ روز بیشتر می‌شود و البته دولت و نظام وظیفه دارد هم خودش را اداره و هم به ملت رسیدگی کند اما نباید آن‌چنان به مردم فشار بیاورند و مالیات فراوان بگیرند و از دایره انصاف خارج شوند که صدای مردم بلند شود.

امام جمعه موقت گچساران از افزایش بی سابقه اجاره‌ها در این شهرستان هم به شدت گلایه کرد و ادامه داد: مستاجرین در بحث بالا رفتن اجاره‌ها فریادشان بلند است.

صفایی افزود: گرانی‌ها از یک سو و مشکلات مستاجرین از سویی دیگر، انتظار این است انصاف هم از طرف مالکان رعایت شود و همه چیز را بر گردن دولت نیندازیم.

وی گفت: امروز برخی در گچساران حتی نمی‌توانند خانه اجاره کنند و خرید خانه برای آنها به آرزویی محال تبدیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.