تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 0:01
216 بازدید
کد خبر : 208677

چرا به روز رسانی ونیز گوگل به طور اساسی سئوی جهانی را تغییر می دهد؟

چرا به روز رسانی ونیز گوگل به طور اساسی سئوی جهانی را تغییر می دهد؟

به‌روزرسانی ونیز گوگل با توجه به مقیاس تأثیر آن بر جستجو، به‌طور شگفت‌آوری موج‌های کمی در صنعت بازاریابی موتورهای جستجو ایجاد کرده است: این به‌آسانی به اندازه Big Daddy از سال ۲۰۰۶ مهم است، که خود مهم‌ترین به‌روزرسانی ساخته شده توسط Google تا آن زمان بود. به‌روزرسانی ونیز گوگل با توجه به مقیاس تأثیر آن

به‌روزرسانی ونیز گوگل با توجه به مقیاس تأثیر آن بر جستجو، به‌طور شگفت‌آوری موج‌های کمی در صنعت بازاریابی موتورهای جستجو ایجاد کرده است: این به‌آسانی به اندازه Big Daddy از سال ۲۰۰۶ مهم است، که خود مهم‌ترین به‌روزرسانی ساخته شده توسط Google تا آن زمان بود.

به‌روزرسانی ونیز گوگل با توجه به مقیاس تأثیر آن بر جستجو، به‌طور شگفت‌آوری موج‌های کمی در صنعت بازاریابی موتورهای جستجو ایجاد کرده است: به راحتی به اندازه Big Daddy از سال ۲۰۰۶ مهم است، که خود مهم‌ترین به‌روزرسانی ساخته شده توسط Google تا آن زمان بود.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\c.jpg

مهم‌ترین در میان بیش از ۵۰ تغییر اعلام‌شده از دیدگاه چندملیتی/جهانی ما، مدیریت جدید Google با عبارت‌های جستجوی عمومی است که قبلاً بومی‌سازی نمی‌شدند.

 

جایی که در گذشته جستجویی مانند «سئو» یا «ژاکت» به سادگی مجموعه نتایج غیرمحلی Google را برمی‌گرداند، اکنون Google نتایج خاص مکان شما را شامل می‌شود (خواه شما به طور فعال مکان خود را تنظیم کرده باشید یا نه: Google شما را پیدا می‌کند. بر اساس آدرس IP شما).

 

بدیهی است که تأثیرات این تغییر بسیار گسترده است.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\a.png

جایی که قبلاً در یک کمپین چندملیتی SEO یا PPC، استراتژی عبارت‌های کلیدی خود را حول عملکرد مجموعه‌های بومی‌سازی شده از عبارت‌های کلیدی میانی تا بلند برنامه‌ریزی می‌کردید و عملکرد هدف‌یابی تا حد زیادی را برای شرایط بسیار عمومی (یعنی تک کلمه‌ای) برای همه به جز بزرگترین وب‌سایت‌ها یا مارک‌ها، کاهش می‌دادید. اکنون به احتمال زیاد زمانی که در نظر گرفته می‌شوید که به عنوان یک فهرست محلی برای مکان جستجوگر در نظر گرفته می‌شوید، ترافیک را برای عبارات سطح بسیار بالا دریافت خواهید کرد.

 

این بدان معنی است که اگر در چندین منطقه فعالیت می کنید، اکنون کاملاً ضروری است که به عنوان یک فهرست محلی در نظر گرفته شوید.

 

برای راهنمایی کامل در مورد چگونگی اطمینان از بومی سازی در تمام بازارهای هدف خود، راهنماهای من در مقالات قبلی موتور جستجو را دنبال کنید.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\b.png

در واقع، با بومی‌سازی کامل صفحات در بازارهای هدف خود، اکنون می‌توانید با کمترین تلاش برای بالاترین شرایط ترافیک بازگردانده شوید.

 

چنین اصطلاحاتی از مزایای درصد بالایی از بازدیدکنندگان بازدیدکننده جدید مرتبط با آنها برخوردار است («شبکه» سئوی شما بیشتر پخش می شود و بازدیدهای بیشتری را از افرادی که قبلاً هرگز به وب سایت شما نرفته اند جذب می کند).

 

این منعکس کننده پیامی است که باید به صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) از اطلاعات خط مقدم در مورد USP شرکت یا پیام برند خود بفرستید و انجام آن پیام در صفحه فرود مرتبط را نشان می دهد.

 

من همچنین قبلاً در این صفحات مقدس در مورد این مطلب نوشته ام، بنابراین دیگر به زمین های قدیمی نمی پردازم.

 

اما برای مثال، اگر شما یک خرده‌فروش سطح بالا هستید و نقطه تمایز شما تضمین محصولات معتبر با برند شخص ثالث با ضمانت‌نامه خرده‌فروشی است، پس آن عناصر را در جلو و مرکز قطعه SERP خود دریافت کرده و آن را دنبال کنید. در آن وعده در صفحه فرود اکنون حیاتی است.

 

تکمیل آن پیام از طریق PPC برای عبارات بازدید ارگانیک سطح بالای موفقیت آمیز که از طریق داده های تجارت الکترونیک شما شناسایی شده اند نیز بسیار توصیه می شود. تا حدی به دلیل بهبود کلی ثابت شده در تبدیل SERP برای چنین استراتژی‌هایی، اما همچنین به این دلیل که گذراندن این فرآیند تجزیه و تحلیل، اصطلاحات عمومی جدید را که باعث ترافیک سایت شما در نتیجه به‌روزرسانی ونیز Google می‌شود، برجسته می‌کند.

 

با تطبیق استراتژی خود با راه‌اندازی الگوریتمی نتایج بومی‌سازی شده توسط گوگل برای عبارت‌های جستجوی عمومی، طبیعتاً برخی از با ارزش‌ترین، کم رقابت‌ترین (نسبتا!) SERP‌هایی را که SEO تا به حال دیده‌اند، هدف قرار خواهید داد.

 

آنها برای مدت طولانی بی رقابت نخواهند ماند، این یک تضمین است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.