تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 10:41
300 بازدید
کد خبر : 208912

گوگل “باز بودن” کسب و کار را به عنوان عامل رتبه بندی محلی تایید می کند

گوگل “باز بودن” کسب و کار را به عنوان عامل رتبه بندی محلی تایید می کند

به گزارش بای رپورتاژ و ژورنال موتور جستجو یافته‌های اخیر متخصصان سئو نشان می‌دهد که گوگل الگوریتم جستجوی محلی خود را مجدداً تنظیم کرده است و تأکید بیشتری بر ساعت‌های کار فهرست‌شده کسب‌وکار به‌عنوان سیگنال رتبه‌بندی کلیدی دارد. به گفته جوی هاوکینز از Sterling Sky، این روند پس از به‌روزرسانی اصلی نوامبر ۲۰۲۳ قابل توجه

به گزارش بای رپورتاژ و ژورنال موتور جستجو یافته‌های اخیر متخصصان سئو نشان می‌دهد که گوگل الگوریتم جستجوی محلی خود را مجدداً تنظیم کرده است و تأکید بیشتری بر ساعت‌های کار فهرست‌شده کسب‌وکار به‌عنوان سیگنال رتبه‌بندی کلیدی دارد.

به گفته جوی هاوکینز از Sterling Sky، این روند پس از به‌روزرسانی اصلی نوامبر ۲۰۲۳ قابل توجه بود و منجر به کسب و کارهایی شد که بسته به نظر می‌رسند در نتایج جستجوی محلی به میزان قابل توجهی کمتر قابل مشاهده هستند.

 

😱خب اخبار منتشر شده است، فاکتور رتبه‌بندی جدیدی که می‌بینیم که تأثیر زیادی بر رتبه‌بندی دارد ساعت‌ها است. ما می بینیم که مشاغل به معنای واقعی کلمه در بسته محلی زمانی که باز نیستند ناپدید می شوند. ما شروع به دیدن این موضوع با به‌روزرسانی اصلی نوامبر ۲۰۲۳ کردیم. این نیز باعث می شود… pic.twitter.com/kDzfrbNmB5

— جوی هاوکینز (@JoyanneHawkins) 7 دسامبر ۲۰۲۳

 

ساعات کاری به عنوان سیگنال “قوی تر” در سیستم های رتبه بندی محلی تایید شده است

در پاسخ به این بحث، رابط جستجوی گوگل مشاهدات را تأیید کرد و تأیید کرد که «باز بودن» اخیراً به سیگنال قوی‌تری برای جستجوی محلی تبدیل شده است.

 

تیم به من می‌گوید ما مدت‌هاست که از “باز بودن” به عنوان بخشی از سیستم‌های رتبه‌بندی محلی خود استفاده می‌کنیم، و اخیراً سیگنال قوی‌تری برای جستارهای غیر ناوبری شده است. با این حال، این ممکن است به طرق مختلف تغییر کند، زیرا ما همچنان به ارزیابی مفید بودن آن ادامه می دهیم.

 

با این حال، باید فقط برای درخواست‌های غیر ناوبری اعمال شود.

 

اگر نام یک کسب و کار را جستجو می کردید، به طور کلی می خواهید آن کسب و کار خاص را پیدا کنید. اگر به دنبال یک موضوع کلی بودید، این موضوع غیر ناوبری است.

 

نگرانی در مورد پاسخ کسب و کار به عامل “باز بودن”.

در طول بحث در مورد X، شری بونلی درباره به‌روزرسانی‌ای که می‌تواند برخی از کسب‌وکارها را وادار کند تا به اشتباه ساعت‌های کاری ۲۴/۷ را به منظور بهبود دید جستجوی محلی خود فهرست کنند، ابراز نگرانی کرد.

این می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف برای جستجوگران شود، زیرا ممکن است در ساعات غیرفعال به کسب و کار برسند.

 

گوگل به سرعت به این نگرانی‌ها رسیدگی کرد و توصیه کرد از دستکاری ساعات کاری خودداری کنید زیرا سیگنال رتبه‌بندی برای باز بودن منوط به تعدیل‌های مداوم است.

 

علاوه بر این، می‌توانید با یک ایمیل تعلیق جدید طراحی شده از Google مواجه شوید.

 

فرمت جدید ایمیل ارسال شده برای نمایه های تعلیق شده که امکان درخواست تجدید نظر را فراهم می کند @rustybrick pic.twitter.com/tbniQ22mcL

 

— Molly Youngblood (@mygeigermeister) 13 دسامبر ۲۰۲۳

 

بهترین روش: ساعات کاری را در نمایه های کسب و کار Google به روز نگه دارید

کسب‌وکارهای محلی باید ساعات کاری فعلی را در نمایه‌های کسب‌وکار Google حفظ کنند – به‌ویژه در طول تعطیلات – زیرا می‌تواند روی دید جستجوی محلی تأثیر بگذارد.

برای مشتریان، حفظ ساعات کاری دقیق، حداقل ناامیدی را در روزهای آخر خرید فصل تضمین می کند.

 

برای کسب و کارها، می تواند دید را در رتبه بندی بسته های محلی افزایش دهد و مشتریان بیشتری را با جستجوهای نزدیک به من جذب کند، به خصوص اگر رقبای شما بسته باشند. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.