IDC: بازار پوشیدنی در هند در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ نزدیک به ۳۰ درصد رشد کرد

به گزارش نمایان و به نقل از گسمارنا IDC تجزیه و تحلیل فصلی خود را از بازار پوشیدنی در هند منتشر کرد و رشد عظیم ۲۹.۲ درصدی سالانه را نشان داد. برترین شرکت boAt بود که با ۲۹.۷ درصد سهم، تقریباً سه برابر بیشتر از نویز رتبه دوم، بر بازار تسلط داشت. طی دوره ژوئیه
به گزارش نمایان و به نقل از گسمارنا IDC تجزیه و تحلیل فصلی خود را از بازار پوشیدنی در هند منتشر کرد و رشد عظیم ۲۹.۲ درصدی سالانه را نشان داد. برترین شرکت boAt بود که با ۲۹.۷ درصد سهم، تقریباً سه برابر بیشتر از نویز رتبه دوم، بر بازار تسلط داشت.
طی دوره ژوئیه تا سپتامبر، این کشور شاهد ۴۸.۱ میلیون محموله بوده است که مجموع در ۹ ماهه اول را به ۱۰۵.۹ میلیون دستگاه می رساند که ۵.۸ درصد افزایش نسبت به سه فصل اول سال ۲۰۲۲ نشان می دهد.
IDC: بازار پوشیدنی در هند در سه ماهه سوم ۲۰۲۳ نزدیک به ۳۰ درصد رشد کرد
میانگین کلی قیمت فروش (ASP) از ۲۷.۲ دلار به ۲۱.۷ دلار کاهش یافت که با ورود نوع جدیدی از محصول – حلقه های هوشمند تقویت شد. ساعتهای هوشمند بهعنوان یک دسته ۴۱ درصد رشد کردند، در حالی که مچبندها ۲۳.۴ درصد کاهش یافتند، اما مرزهای بین این دو به طور فزایندهای محو میشوند. با این حال، دسته برتر پوشیدنی های صوتی با ۳۰.۹ میلیون محموله (از مجموع ۴۸.۱ میلیون دستگاه) بودند.
رهبر boAt رهبری خود را عمدتاً به این دلیل حفظ کرد که محصولات TWS خود – شاهد رشد ۳۳.۳٪ در سال بود. دلیل اصلی اینکه این شرکت همچنان تسلط دارد این است که به همراه کوالکام، دالبی و دیراک ویژگیهای جدید مرتبط با صدا را به ارمغان میآورد و همچنین پانل شریک تولیدی خود در هند را گسترش داده است.
تنها یک برند در میان ۵ تاپ بود که گوشیهای هوشمند را در هند میفروشد – Oppo (که شامل محصولات OnePlus نیز میشود). این دو نفر در TWS سوم و در بند گردن دوم شدند، بیشتر به لطف محصولات Buds 2R، Enco Buds 2 و Nord Buds 2. ما همچنین شاهد ارزانتر Nord Buds 2R بودیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰